Een week van lesgeven en ziek zijn

20 oktober 2017 - Phnom Penh, Cambodja

We zijn maandag terug gekomen van Koh Rong. Op dinsdag en woensdag heb ik lesgegeven maar ik ben donderdag en vandaag thuisgebleven om te kijken of mijn buik zich beter zou voelen. De spanning in mijn onderbuik en de diaree lijken maar niet over te gaan en het wordt onderhand toch wel een beetje frustrerend..
Woensdag ben ik met een groepje van het andere appartementencomplex en Rob wezen klimmen! Dat was wel heel tof :) ik mocht meteen laten zien dat ik kon zekeren en het was heel tof hoe de gasten daar een beetje omgingen met ons! Een van de mensen daar, een man uit New York, vertelde dat iedereen die in deze klimhal kwam ontzettend overgekwalificeerd was en dat alle routes heel leuk waren om te doen :) klonk erg goed dus!
In het andere groepje zat ook een jongen uit Denemarken die meteen soepel de muur opkwam dus met hem heb ik heel tof wat kunnen klimmen! Na afloop hebben we met zn allen een heerlijke pizza verorberd en rustig naar huis gereden :)
Ik voel me niet heel fijn bij het thuisblijven.. maar gister voelde ik me echt niet goed en had ik de rust nodig om door te gaan. Vandaag was het nog steeds niet goed en woog ik het thuis blijven af tegen het uurtje van lesgeven dat me te wachten stond op de school..
Dus wel een paar leuke momenten gehad maar toch ook een minder leuke week. Ik heb al een paar keer gedacht aan thuis zijn :) lekker een goed ontbijt met yoghurt en cruesli hmmm, of een dikke bruine boterham dubbel donker :D oh
Mmm een lekker groot glas melk in de tuin! Het heerlijke gevarieerde gezonde eten wat mam voor me klaarmaakt! Potverdikke dat zijn wel dingen die ik ontzettend ga waarderen wanneer ik weer thuis kom!
Ik heb er nu al zin in :)

1. Mamju:
    20 oktober 2017
    ha! Nou de bestelling is vast doorgegeven hoor!
  2. Judith:
    20 oktober 2017
    😘 beter worden jij!
  3. Jelma Noorman:
    26 oktober 2017
    Lieve Nykle,
    Net met plezier wat verhalen van je gelezen. Je schrijft heel beeldend . Ik zie je in gedachten voor de klas staan. Leuk zoals je steeds bedenkt hoe je lesje te geven.
    Zo te zien heb je het super naar de zin. Die spinnen die je gegeten hebt vond ik wel hééél stoer van je. xx
  4. Addie:
    30 oktober 2017
    Lieve Nykle, Leuk om zo vaak iets van je te horen, en te zien! Beterschap gewenst.Liefs van oma A