Was ik vergeten..

20 oktober 2017 - Phnom Penh, Cambodja

Haha nog even toevoeging maken!
Ik kan namelijk niet meer de berichten editten als ze geupload zijn.
Ik ben deze week naar de kapper geweest! Zie foto's :) hij knipte echt heel weinig, was vooral met zijn scheerapparaat bezig aan de zijkanten maar het toppunt was dat hij gel in mijn haar deed, alles in model bracht, en toen met een schaar alle haartjes en puntjes die uitstaken wegkniptte! Terwijl die puntjes er zaten omdat hij het niet goed in model had gebracht! Ik heb dus in mijn 'pony' een paar lokken van 1cm omdat meneer ze heeft afgeknipt :p
Ook heb ik deze week een aantal documentaires over eten gezien met de groep :) erg leuk om wat meer over eten te leren, vooral nu we hier zijn waar de suiker overgebruikt wordt en het eten toch zachtgezegd slecht voor je is!
Xx Nykle :)

1. Spookie:
    22 oktober 2017
    Haai Nykle. Lastig voor je dat je zo ziek bent (geweest?). Dan is het wel heel ver weg daar. Ik vind het heel goed klinken hoe je ermee omgaat. Wel doorgaan met wat je kunt en ook je rust pakken. Laat je het wel goed checken als het niet beter wordt? Misschien heb je wat anders nodig dan p-mol. Hopelijk heb je weer een betere week voor de boeg. Liefs en knuffel van ons 🤗