Sihanoukville

15 november 2017 - Sihanoukville, Cambodja

Jaja, daar is de dagelijkse blog.
Gisteren in sihanoukville heb ik de dag doorgebracht op een scooter. Ik had een hostel in otres beach wat veertig minuten van de stad ligt. Ik heb hier een scooter gehuurd en ben naar het mega seafood restaurant gereden waar ik vijf weken geleden mijn oplader kabel en powerbank ben vergeten! Ze lagen er nog :) op de terugweg naar otres beach ben ik langs de zee gereden met prachtige uitzichten en mooie wegen :)
Toen ik bijna weer naar huis wilde rijden werd ik tegengehouden door de politie! Ze zeiden dat ik moest afstappen en vroegen me om mijn internationale rijbewijs... ik zei dat ik die niet had. Ze vroegen waar ik vandaan kwam dus ik zei uit Nederland! Toen mocht ik weer doorrijden! Haha dus snel een selfie gemaakt en weggepruttelt.
Die middag geprobeerd om een catamaran te huren maar de wind was minder geworden en er was wat onweer in de verte dus na twintig minuten de boot al terug gebracht. Die avond heb ik met wat mensen spelletjes gespeeld! Hi-jack, shithead en asshole. (die spelnamen tegenwoordig)
Vandaag is het dinsdag 14 november. Het is half tien ochtends en ik zit in de bus maar Kampot terug :) ik ga met de mensen van het hostel in Kampot naar rabbit island!
Een van de mensen die ik gisteravond heb ontmoet gaat ook mee! Snorkelen, een wandeling over het eiland, zwemmen met plankton.. Het hele pakket!
Als ik Wi-Fi heb komt er snel weer een blog!
Xoxo

Het is nu 15 november, de blog is niet online gekomen omdat ik geen internet had om hem up te loaden.. Maar hier is ie toch!
Vanavond een nieuwe!