Het begint.. of niet?.. ja toch!

23 september 2017 - Schiphol, Nederland

Hallo allemaal, vrienden, vrienden, familie, anderen :)
Ken je dat gevoel dat je krijgt wanneer je toch eigenlijk in je onderbuik voelt dat je zachtgezegd een beetje een gestoorde tijd tegemoet gaat? Ik niet..
Grapje ;) ik zit op dit moment bij mijn gate aangekomen te wachten tot ik in mijn vliegtuig mag stappen richting Frankfurt. Langzamerhand begint bij mij toch wel het zweet uit te breken en moet ik mijn spanning onderdrukken! Ah ik hoor dat je priority mag boarden!
Ik zit hier dus te kijken naar een vliegtuig dat mij op reis gaat brengen.. en ik zit hier toch met met dezelfde spanning die ik ook voelde als ik aan de aanvang van een toneelstuk sta, maar dit is dan een tandje erger D:
Het begon ook niet zo lekker vandaag: Allereerst hebben we (Ernst, Judith en Sophie) Wout, Arjen en Florine ontmoet in Amsterdam voor een lekkere lunch waarna we redelijk op tijd richting schiphol koersde. Na drie omleidingen en stress in de auto stonden we op de afrit naar schiphol (dus we rijden nog op de ring) en er staat een stoplicht op rood! We staan als derde stil en als na tien minuten een lange file achter ons is gevormd belt Judith toch maar even naar schiphol. Deze meneer kan ons geen extra informatie geven en vijf minuten later rijden we door groen met in de verste verte niets te zien wat een rood stoplicht veroorzaakt kan hebben.. ok wij dus om vijf voor half zes bij de boarding van Lufthansa (vlucht: 18:30) waar mijn paspoort drie keer door een scanner wordt gehaald gevolgd door een twijfelende blik, er kwam in eerste instantie geen emotie uit haar duw lichte twijfel sloeg al snel aan op onze gevoelige stressnaartjes.. Na gedit en gedat, wat gebel en onverstaanbaar gemompel over visas en afwijkende protocollen van Lufthansa wordt ik om 17:45 toch doorgelaten! Bij de röntgen sta ik achter een vrouw die werkelijk de volledige DA inventaris los in haar tas heeft zitten maar gelukkig kan ik snel door!
Na flink zwaaien naar de fam en snel lopen naar de gate ben ik daar binnen vijf minuten en kan ik gewoon rustig naar de wc! Nu zit ik in het vliegtuig, Wi-Fi aanwezig en bezig met opstarten!
De volgende keer dat ik wat schrijft ben ik hopelijk in Bangkok aangekomen en lekker aan het rusten na 14 uur vliegen!
Tot snel :)
Léa sĕn ​haeuy! Leuk dach!

1. Mamju:
    23 september 2017
    Hee lieve vent. Dat was het dus. Weet dachten dat ze weer een hobbel voor jeen aan het opwerpen waren. Goedelstenen rijst 😘
  2. Spookie:
    24 september 2017
    Het verhaal is nu al spannend. En zo te lezen spreek je ook al een woordje cambodjaans. Heb het goed, stoere bink!
  3. Paula:
    24 september 2017
    Nou Nykle, dat begin is al erg spannend. Blijf goed opletten en geniet net volle teugen!
  4. Britte:
    24 september 2017
    Heeeel veel plezier lieve schat! 😘