Gelduitgeefmonster

22 november 2017 - Phnom Penh, Cambodja

Na even uit te hebben gerekend heb ik gister $100 uitgegeven! 50 aan de markt en 50 aan een hard rock cafe shirt +eten.. beetje decadent wel hoor, de toerist uithangen ;)
Dinsdag was er een nieuwe meisje aangekomen en we zijn samen naar het nationaal museum geweest. $10 entree +$5 voor een audio tour.. this better be worth it!
Niet dus. Het was een klein musea met alleen maar beelden. Interessant maar na 100 beelden heb je het wel gezien. We hebben er een uur gespendeerd waarvan 15 in de tuin om wat fruit te eten.
Die middag zijn we, omdat het zo warm was lekker gaan zwemmen en savonds hebben we met Sebastian afgesproken in zijn hostel om wat te drinken te eten en te poolen :) (met hem ben ik vanuit Kampot naar rabbit island geweest) was erg gezellig en vanochtend heb ik met hem wat fruit op de markt gekocht en samen aan de riverside ontbeten en goede gesprekken gehad! Erg fijn :)
Smiddags wezen squashen en vanavond gaan we met zijn allen uit eten in vibe, een veganistisch restaurant die op nr 1 van tripadvisor staat! Het etentje is een laatste avondmaal voor een groot deel van de groep die dit weekend vertrekt dus het belooft een mooie avond te worden!
Xx

1. Paula:
    22 november 2017
    Gelukkig is de koers van de dollar relatief gunstig momenteel ;-). Geniet van de laatste dagen Nykle!
  2. Suzanne:
    25 november 2017
    Ha gelduitgeefmonster ;)
    Dank voor je laatste berichten.
    Wat een vleermuizen! Ook veel pizza's trouwens al met al :)
    Goede reis naar HUIS!
    Liefs, Suzanne