Battambang en Phnom Penh

20 november 2017 - Phnom Penh, Cambodja

Zaterdag, de tour is super leuk :) de tuk-tuk driver brengt ons langs allemaal lokale plekken waar traditionele dingen worden gemaakt als rijstpapier en witte noodles! Ook zien we een killing cave van de rode khmer en vliegen er om 5:30 precies een paar miljoen vleermuizen uit the bat cave :) (was erg leuk om tegen de tuk-tuk driver te zeggen: to the bat cave!)
Die avond hebben we in een ontzettend lekker Italiaans restaurant gegeten die nummer 1 op trip adviser was.. De peperoni pizza met tonijn en een beetje rodepeper/knoflook olie was niet te versmaden!
De volgende dag stonden we vroeg op om met de bus naar Phnom Penh te gaan en daar waren we rond half drie. Dus lekker relaxed in het appartement waar ik ook mocht slapen van Rob :)
Op maandag ben ik met Janne naar de Russische markt, the central market en het Phnom phense hardrock cafe geweest! Hele leuke dag!

En nu.. nog maar 4 daagjes.. Het plan is om in Phnom Penh te blijven en musea en sights te bezoeken terwijl ik begin aan het inpakken van mijn spullen en ervaringen :)
Xx

1. Wout:
    20 november 2017
    Laatste weekie!! Geniet er van jongen! Zal vast weer even duren voor je in die buurt van de wereld bent ;) X
  2. Britte:
    20 november 2017
    Nog maar zo kort! Tijd vliegt! Heeel veel plezier nog deze laatste dagen :)
    Dikke knuffel!
  3. Rogier Lange:
    20 november 2017
    Fantastisch, zo veel vleermuizen heb ik nog nooit gezien...!
    Geniet van de laatste dagen van dit mooie avontuur en goede reis terug vast!