Terug bij af

25 november 2017 - Tumbarumba, Australië

Daar is het dan. Het eind van de reis.
Over een half uur land ik op Schiphol om pap en mam tegemoet te lopen :)
Wat een reis is het geweest!

De vluchten waren rustig! Natuurlijk in mijn exitrowseatjes, waar ik deze keer trouwens best een beetje om moest vragen soms ;)
Vandaag een zonsondergang boven de besneeuwde bergtoppen van Kazachstan mogen bewonderen, gister naar de markt geweest om de laatste dingetjes te kopen!
Donderdag zijn we teruggegaan naar het veganistische restaurant van de avond ervoor om te ontbijten! Wederom heerlijk eten!
Daarna zijn we naar de sportschool geweest, hebben we de tas ingepakt en avonds voor de ontspanning zijn we naar de nieuwe pixar film coco geweest. Echt een hele leuke film!

Jammer dat we toen we terugreden van de bios achter ons een man in elkaar zagen geslagen worden met een stok.. echt verschrikkelijk om te zien.

Jaja wat een reis. Wat veel meegemaakt! Wat een verhalen om te vertellen, wat een foto's om te laten zien!
Maar zelfs al was het zo onwijs gaaf, ik heb toch ook wel heel veel zin om even thuis te zijn ;)

Tot de volgende reis :*

1. Rogier Lange:
    26 november 2017
    Welkom thuis Nykle! Genoeg belevenissen en herinneringen om lang op te teren! 😇
    Maar nu maar even bijkomen in een comfortabele, vertrouwde omgeving om daarna weer helemaal fris het volgende avontuur tegemoet te gaan!